TUJUH BELAS DAHH.



Assalamualaikum, Ya Allah dah berapa lama aku tak update blog yang sakai ni? harini tulang dijari menunjukkan kesan yang comel sebab tu boleh update blog. 


Fuhh aku macam nak menangis tengok follower aku. Follower yang 60 lebih tu semua terpadam automatik disebabkan aku update template yang entah ape ape. Benci okay, dah bye nak pergi seret muka dekat tar.


Eh lekluuuu aku punya kewarasan yang masih boleh disetting lagi.


In my birthday, kawan II belikan kek sedap gilaa wook haha. Terima kasih siapa yang support and buat aku terkejut beruk sampai beruk pun tak terkejut macam aku. Jom usha gambar lai lai!



Cepat cari mana satu birthday girl?



Tadaa, datin wannebe ni lahh muehehe ^^



sila jealous.



sila jealous dua kali.



Then pergi tengok wayang pulak "Aku bukan Matnyah" eh ada ke? haha.



Ain, yona & amoy. Ain tolong jangan nak silau sangat.



Bonzer aku. Sape kacau aku dia gegar *hawa please take a note



Kotak ni menyimpan seribu satu rahsia. Jeng jeng! sila seram.


 Nak tahu apa dia? Sila kepoh.


Hye I'm Mrs. Momo



Haziq bagi, untuk dipeluk tika rindu katanya. Terimakasih! meloveyouusomuch  Bila peluk bear ni terasa sangatlahai dia lagi besar dari aku haha.



Have a great day with them. Sayang korang! rasa macam nak simbah asid je haha *evil laugh