HOLIDAY.


Assalamualaikum, Inilah penyebab abah belanja samsung Corby II *drum roll.

Aku ditinggalkan dirumah bersama lola berkaki empat serta dua lubang hidung yang mancung. Aku tak dapat ikut sebab kerja T.T

 Tak pa! aku cool je yang penting raya cina ni turn aku pulak pergi holiday *hentak-hentak kaki.

Aunty niera sengaja jealouskan dia tag dekat fesbuk. Tak mengapa! tak senak! tak bernanah! 



Atok oohh atok! kemain lagi berjalan tak ingat cucu yang comel sorang ni Tsk Tsk T.T


Kelass! nenek pandai swimming. Jamu mak dara pakai ^^v


Hai nama saya lukman hakim. Saya ada perut buncit.


Hai saya echa. Nenek bodyguard saya.


Abah; Eh, ada mesej awek lain masuk ke?
Ibu; Hmm apa? nak makan kaki?


Woahhhh abah dan short pant hawainya.


Abah VS Danish. Sila undi A untuk abah dan D untuk danish.



Umairah; Nenek! dalam air tu ada ikan joss pakai gigi palsu emas.
Nenek; Hahh standby nak kena makan!


Aunty mien and ibu.


Wweeeeekkkkkkkk!


Aaaaaarrrrrrrrgghhhhhhhh!



Amirul; yehhh! rockin babeh! 


Umai and danish *adek form2.



Ibu & abah amboi seronok lettuuuwww -oo-



Aku tk tahu kenapa budak kecik dua orang ni suka buat muka. Dasar gen mungkin. Banyak lagi gambar sebenarnya, canon lambat nak upload so konklusinya malas.

Yang penting;


Aku jealous!